Ekonomi

Alfa kuşağının yeni sezon trendi sürdürülebilirlik ve yeşil gelecek.

CBME Türkiye – 40. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Eserleri Fuarı, 42 bin metrekarelik fuar alanında 1.100’den fazla markayı 140’tan fazla ülkeden ziyaretçi ile buluşturuyor ve eş zamanlı etkinlikleriyle dikkat çekiyor.

Bu kapsamda dünyanın 1 numaralı trend tahmin şirketi WGSN, sonbahar-kış 23/24 dönemi çocuk moda trendlerini fuarda iki özel seminere imza atarak duyurdu.

Dünya anne-bebek-çocuk segmentinin yakından takip ettiği CBME Türkiye – 40. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Sanat Eserleri Fuarı, 7 Aralık Çarşamba günü kapılarını açtı. 10 Aralık Cumartesi akşamına kadar ziyaretçilerini ağırlayacak olan fuar, sadece ticari bir faaliyet değil, aynı zamanda bölümün gelişimine destek olacak etkinliklere de ev sahipliği yapıyor.

Organizasyon kapsamında dünya trend tahmin firması İngiliz’dir. WGSN tarafındanSonbahar-Kış 23/24 çocuk moda trendlerinin aktarıldığı özel seminere yerli ve yabancı firmalar yoğun ilgi gösterdi.

Gelecek yılın modasına dair değerli ipuçlarının paylaşıldığı sunumda, her daim akış halinde olan moda endüstrisinde geleceğe yön verecek öngörüler de açıklandı. Sunum kapsamında dönemin ana renklerinden baskı ve desenlere, Alfa kuşağının tüketim alışkanlıklarından sürdürülebilirlikten e-ticaretin yükselişine kadar çocuk modasındaki son yenilikler ele alındı. Sunumun ardından soru-cevap bölümüne geçildi. Ayrıca moda tasarımı öğrencilerine özel olarak düzenlenen ve bu alanda ilerlemek isteyen genç tasarımcılar için yol gösterici olan “Geleceğin Tasarımcıları için WGSN Semineri”nde izleyicilerden tam not aldı.

“Hobilerimiz Trendleri Değiştiriyor”

Etkinlikte konuşan WGSN Türkiye Satış Müdürü Seden Ünlü, “Oyun sektörünün bir numaralı kullanıcısı olan Alpha kuşağı, pandemi döneminde evlerinin konforunda eğlenebilmek için bu branşta büyük bir atılım yaptı. Önümüzdeki yılın trendleri arasında metaverse ve sanal dünyada oldukça fazla ilgi görmek mümkün olacak. Alfa kuşağının en yaşlı üyeleri 12 yaşında olmasına rağmen iklim krizinin en çok kendilerini etkileyeceğinin farkındalar. Bu nedenle bu konuda çok fazla sorumluluk taşıyorlar ve bunu markalarda arıyorlar. Y kuşağı da bu bahis konusunda oldukça hassas. Özellikle yeşil gelecek ve sürdürülebilirlik adına yapılan her şey ve bu bahse değer veren her marka bu nesillerin gözünde çok değerli olmaya devam edecek. Gelecek dönemin trend renklerine baktığımızda özellikle soft renkler karşımıza çıkıyor. Adaçayı nadide renklerden biri, özellikle biraz daha dingin maviler görüyoruz. Doğal tonları bire bir de ortada göreceğiz. Hobilerimiz, hayata bakış açımız, hayatta yaptıklarımız değiştikçe trendler de değişiyor.” söz konusu.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu